Конференц-зал — просторе та світле приміщення для проведення заходів, у якому комфортно розмістяться до 150 осіб.
Кількість гостей Понеділок - Субота Неділя*
година день година день
от 15 до 50 осіб 375 грн 3750 грн 480 грн 4800 грн
от 51 до 100 осіб 480 грн 580 грн 580 грн 5800 грн
101 до 150 осіб 580 грн 5800 грн 680 грн 6800 грн

*-мінімальне замовлення 1000 грн.

У вартість входить: проектор, лазерна указка, фліп-чарт, альбом для фліп-чарта (за необхідності), маркери, WiFi, 1 мікрофон (для заходів від 50 осіб та не менше 2-х годин), аудіосистема Samsung.

Додаткове обладнання:
- мікрофон — 180 грн./ захід
- проектор — 750 грн./ захід
- екран — 250 грн./ захід
- ноутбук «Світогляд» - 250 грн. /захід (OC Linux)
- сплітер - 440 грн. /захід
- провід HDMI - 100 грн. / захід.

Наші переваги:
- організація бізнес-ланчів, фуршетів та кава-брейків;
- проектор, фліпчарти, аудіосистема, мікрофон вже включені у тариф;
- зручні та сучасні меблі;
- Wi-Fi;
- принтер;
- інформаційна підтримка заходів.

** - спеціальні умови для клієнтів, які проводять від 4 заходів на місяць чисельністю від 60 до 150 осіб.

Розташування: центр міста, район Прогрес

Ім'я Email Контактний телефон Дата проведення Кейтеринг (вказати час обідів) Орієнтовна кількість людей
Кількість та тип кава-брейків
Додаткові опції (входять у вартість)