Конференц-зал — просторе та світле приміщення для проведення заходів, у якому комфортно розмістяться до 135 осіб.
Кількість гостей Понеділок - Субота Неділя*
година день година день
від 15 до 50 осіб 420 грн 4000 грн 500 грн 5000 грн
від 51 до 100 осіб 520 грн 5000 грн 600 грн 6000 грн
від 101 до 135 осіб 620 грн 6000 грн 700 грн 7000 грн

*мінімальне замовлення 1500 грн

У вартість входить: проектор, лазерна указка, фліп-чарт, альбом для фліп-чарту (за необхідності), маркери, Wi-Fi, 1 мікрофон (для заходів від 50 осіб та тривалістю не менше 2-х годин), аудіосистема Samsung.

ДОДАТКОВІ ОБЛАДНАННЯ ТА ПОСЛУГИ:

Назва обладнання, що надається в оренду Вартість оренди (за захід)
Мікрофон / петличка 180 грн
Ноутбук Dell (операційна система Linux) 290 грн
Проектор 750 грн
Екран 250 грн
Звуковий комплект:
  • MAG FOCUS 15 акустична система потужністю 400 Вт - 2 од.;
  • Behringer MX 802 F компактний мікшерний пульт - 1 од.;
  • MIPRO MR-811 радіомікрофон - 1 од.
1200 грн
Сплітер  480 грн
HDMI 100 грн

   

  Додатково на замовлення клієнта надаються:

- послуги звукорежисера = 280 грн - перша година работи, кожна  наступна година = 180 грн;

- послуги з охорони заходу = від 1300 грн. (перші 4 години заходу, два охоронці);

- послуги фотографа та відеоператора = за домовленістю;

- послуги з оформлення фотозони заходу (корпоративна, святкова, тематична тощо) = за домовленістю;

- послуги з друку, копіювання та розмноження матеріалів = в залежності від макету та вимог до друку;

- послуги з організації трансферу учасників заходу = за домовленістю;

- послуги з організації проживання учасників заходу у готелях м. Чернігова = за домовленістю;

- послуги з організації заходу «під ключ» відповідно до потреб клієнта (пошук та наймання спікерів, модераторів, запрошення учасників, складання програми заходу, логістичний супровід тощо) = за домовленістю.

Ім'я Email Контактний телефон Дата проведення Кейтеринг (вказати час обідів) Орієнтовна кількість людей
Кількість та тип кава-брейків
Додаткові опції (входять у вартість)