Конференц-зал — просторе та світле приміщення для проведення заходів, у якому комфортно розмістяться до 135 осіб.
Кількість гостей Понеділок - Субота Неділя*
година день година день
від 15 до 50 осіб 420 грн 4000 грн 500 грн 5000 грн
від 51 до 100 осіб 520 грн 5000 грн 600 грн 6000 грн
від 101 до 135 осіб 620 грн 6000 грн 700 грн 7000 грн

*-мінімальне замовлення 1500 грн.

У вартість входить: проектор, лазерна указка, фліп-чарт, альбом для фліп-чарта (за необхідності), маркери, WiFi, 1 мікрофон (для заходів від 50 осіб та не менше 2-х годин), аудіосистема Samsung.

Додаткове обладнання:
- мікрофон — 180 грн./ захід
- проектор — 750 грн./ захід
- екран — 250 грн./ захід
- ноутбук «Світогляд» - 250 грн. /захід (OC Linux)
- сплітер** - 440 грн. /захід
- кабель HDMI (10 м.) - 100 грн. / захід.

Наші переваги:
- організація бізнес-ланчів, фуршетів та кава-брейків;
- проектор, фліпчарти, аудіосистема, мікрофон вже включені у тариф;
- зручні та сучасні меблі;
- Wi-Fi;
- принтер;
- інформаційна підтримка заходів.

** - спліттер - девайс, який дозволяє показувати зображення одразу на трьох екранах!

Розташування: центр міста, район Прогрес

Ім'я Email Контактний телефон Дата проведення Кейтеринг (вказати час обідів) Орієнтовна кількість людей
Кількість та тип кава-брейків
Додаткові опції (входять у вартість)